מלחמת "חרבות ברזל" וזוועות ה-7 באוקטובר נחרטו בלב כל אזרח ואזרחית ישראלית, אך לצד העצב והכאב אנו עדים לאחדות והתגייסות של החברה הישראלית כולה, ובתוכה גם צבר סולאר, שנכנסה גם היא תחת האלונקה למען החזית הלוחמת.

מאז השביעי באוקטובר, לצד העבודה השוטפת עובדת צבר סולאר למען החיילים שבחזית, עם רצון אמיתי לסייע מקרוב ומרחוק בתקווה לימים שקטים וטובים שיגיעו.

בתחילת המלחמה יצרה קשר החברה עם פלוגות וגדודים רבים הפזורים ברחבי הארץ, במטרה לסייע בהשלמת ציוד נדרש. הציוד ששלחנו אמנם חימם אותם בלילות הקרים – אך הסרטון הקצר ששלחו לנו החיילים חימם לנו את הלב.

 

פלוגה ג' מגדוד 5033

"אנחנו רוצים להודות מהלב על תרומה גדולה מהחיים! המזרנים הרימו את הלוחמים למעלה, ואנחנו לא צריכים להגיד לכם מה ההבדל בין לוחם שחוזר מפעילות וישן על רצפה לעומת מזרן. מוסרים לכלל האנשים המעורבים מצד חברת צבר סולאר תודה ענקית, אתם הכוח שלנו בימים האלו להמשיך ולעשות" כתבו לנו פלוגה ג' מגדוד 5033. 

פלוגה ג', גדוד 5033

ממשיכים לתרום, גם בימים אלו

גם בימים אלו ממשיכה צבר סולאר לתרום לחיילי צה"ל, ורק לאחרונה תרמה למשטרה הצבאית, ולחטיבת הנגב קפוצ'ונים לחיילים.

בימים קשים וכואבים אלו, אנחנו מתפללים עבור משפחות החטופים, הנעדרים והפצועים, ושולחים את תנחומינו למשפחות ההרוגים. כמו החברה הישראלית כולה שנרתמת למאבק, נמשיך גם אנחנו לסייע בכל הנדרש למען החיילים שנמצאים בשטח.